Volgers

vrijdag 27 juli 2012

Naaimachine

Hallo allemaal,

Nee, ik heb geen nieuwe hobby, al heb ik een aantal jaren geleden wel veel kleding voor de kinderen gemaakt.

Ik heb deze keer een naaimachine kaart gemaakt. Het patroon heb ik ooit van Joyce gekregen.


De basis is kraftpapier, hierop designpapier in een roze tint met een heel klein beetje grijs waar ik de naam niet van weet. Dit is doorgestikt met de naaimachine. Hierop een paspop stans van Tim Holz, de stansen van Tim Holz passen helaas niet door mijn trouvaille, maar ik heb pas via markplaats wat gestanste vormen gekocht en die passen hier dus prima bij. Ik heb de papspop aangekleed met een parelketting en wat lint.



Verder nog wat garenklosjes, knoopjes en een bedel in de vorm van een schaar. In de garenklosjes nog wat pins gestoken.
Alle randen zijn bewerkt met distressinkt vintage photo.
In de rechterhoek nog een bloem en een swirlstans met mijn nieuwe stans van My Favourite things.



Ik wil deze kaart graag insturen voor de volgende challenges
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/2012/07/challenge-68-vintage.html
http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2012/07/challenge-6-alles-mag-anything-goes.html
http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/2012/07/challenge-3.html
http://moedershobbypaleis.blogspot.nl/2012/07/challenge-juli-bingo.html
 (kraft, stans,parels)
http://craftsandmechallenges.blogspot.nl/2012/07/challenge-94-anything-goes.html
http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2012/07/uitdaging-125.html
(roze,grijs)
http://anythingchallenge.blogspot.nl/2012/07/lets-not-be-square-challenge-72.html
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.nl/2012/07/simon-saysanything-goes.html


Dit was wel heel iets anders dan ik normaal maak, dus ik ben erorm benieuwd wat jullie er van vinden. Zelf vind ik het resultaat wel leuk geworden.

Groeten, Aartje

28 opmerkingen:

  1. Hallo Aartje,
    Dat is een MOOI machientje geworden.....MOOIE versiersels die SUPER passen bij het geheel ☺☺☺.
    Enneh.....verandering van spijs doet eten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig is ie geworden
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel grappig zo'n kaart.
    Nog niet veel gezien.
    Heel leuk.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen wonder dat het een poosje stil was op je blog en NIET vanwege de vakantie, dit zal aardig weerk geweest zijn Aartje maar het is beeldig!!!
    Ook ik heb geen TH-spulletjes en de pop en nog wat zaken op Marktplaats gekocht, prima oplossing toch??

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje, Aartje! Heel mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! This is FABULOUS! I absolutely love all the sweet details! Thanks so much for joining us for the Simon Says Stamp Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just beautiful! BEAUTIFUL!! Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday Challenge this fortnight. Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Aartje, wat is dit prachtig zeg. Heel mooi gemaakt!

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een geweldig mooie creatie Aartje.
    Prachtig gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend gave creatie Aartje, ik vind hem helemaal geweldig!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk machientje Aartje! Heel karwei volgens mij, maar het resultaat is er dan ook na. Leven marktplaats zou ik zeggen...ook ik heb maar een paar dingen van Timmie hoor.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf zeg, dit project! En wat leuk al die bijpassende frutseltjes! Toppie!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij EFEK!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous shaped card, love all the fab sewing related details!
    Thanks for entering our vintage, distressing and lace challenge this fortnight over at Fussy and Fancy and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP. Wat een romantische creatie heb je gemaakt en ik denk dat een hoop creatievelingen erg blij worden als ze zo'n kaartje ontvangen :D Succes met de challenge!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met de naaimachine mal! Ik geloof dat ik die ook van Joyce kreeg een poos geleden. Heel gaaf is je uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fantastic shape of this card! Lovely colors and the scissors, buttons and spool are such beautiful decorative elements.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie! En heel orgineel.
    Leuk dat je meedoet bij EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie creatie, Aartje. Hele mooie kleuren en gave details.
    Leuk dat je weer meedoet met de EKEF uitdaging.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh wauw Aartje, wat is die super leuk!! Geweldig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Aartje,

    wat een leuke naaimachine is dit zeg!! Het ziet er heel gaaf uit. De bloem en swirls rechts zijn ook heel mooi! Wat kun je dan genieten van iets nieuws he?
    En zeker mag je tevreden zijn over deze creatie!
    Ik heb nog een vraag: worden de afbeeldingen vanzelf klein als je ze in de zijbalk zet, die smal is? Of moet je dar wat extra's voor doen??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heey aartje,

    het is een prachtige naaimachine geworden!!! helemaal super.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart zeg, succes met de challenge's liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Aartje,

    Ik loop een beetje achter met reactie achterlaten, maar soms ben ik wat vroeger dan de rest uit bed en kan ik even mijn gang gaan ;-) !
    Wat een geweldig leuke kaart is dit geworden. Dit kleuren, details, de vorm van de kaart ! Echt helemaal leuk !

    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love your project. Thank you for joining us at Fussy & Fancy.
    Sarah-Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt heel erg origineel Aartje! Super leuk en lekker vintage, daar hou ik van! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Aartje,
    Wat een origineel idee! Supers gedaan en erg lief. Bedankt voor meedoen met de Challenge van HobbyVision en succes! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment