Volgers

donderdag 1 september 2016

Altenew stempels

 hallo allemaal,

Ik melde in een vorige blogpost al dat je bij Scrap en Co in Klarenbeek een aantal zaterdagen leuke make en takes kunt volgen. 

Ik ging nog een zaterdag en deze keer stonden de prachtige stempels van Altenew op het programma. Dit zijn layered stempels d.w.z. dat je ze in laagjes stempelt met verschillende kleuren inkt. Je begint met de lichtste kleur en daarna steeds iets donkerder.

Hier is de achtergrond willekeurig (en dus niet netjes op elkaar) gestempeld. De 2 bloemen op de effen blauwe strook zijn wel gestempeld "zoals het hoort".


Ook dit was heel leuk om te doen en ik heb er weer ideeen van opgedaan.

ik wil deze kaart insutren voor de volgende challenges:

Er was ook weer leuk nieuws:
Ik stond in de top 3 bij de Crea Chicky's


En ik won de challenge bij Creapaleis met deze kaart:

Fijne avond en morgen ben ik er weer met mijn DT kaart voor de challenge van Craftliners



10 opmerkingen:

  1. Hoi Aartje wat een mooie kaart. Een hele leuke techniek. Gefeliciteerd met je top 3 noteringen. Die kaarten zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi is ie zo geworden !
    proficiat met je gewonnen kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè die laagjes stempels 😀
    Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thanks for joining us at the challenge of The Sketchy Challenges. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi beautiful stamping just love the design thank you for joining us in The Sketchy Challenges:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, love the stamping and colour. Thank you for sharing with us at Emerald Faeries and good luck in the draw. Hope to see you again. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was zo te zien een hele geslaagde workshop! Altenew heeft hele mooie stempels. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Aartje,
    eine wunderschöne, monochrome Karte hast du gestaltet. Auch diese gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card. Many thanks for joining us at ABC challenges.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment