Volgers

woensdag 7 september 2016

Gastdesigner Cheerful Sketches

 hallo allemaal,

Omdat ik vorige maand een van de winnaars was bij Cheerfull Sketches mocht ik deze maand gast designer zijn. Altijd leuk, ik mocht een mooie digi van All dressed up uitkiezen en daar ben ik mee aan de slag gegaan in combinatie met een mooie sketch. Hieronder zie je het resultaat

Het papier is van Maja Design en ik heb het gecombineerd met diverse stansen van o.a. Aurelie, Memorybox en precious Marieke. 

De kaart is ingekleurd met de polychromos potloden van Faber Castell. 
Ik heb niet heel veel kleuren gebruikt voor de kleding omdat ik het een beetje feeenriek wilde houden. Ik heb voor de kleding dus maar 1 potlood gebruikt en dit helemaal uitgewerkt met een doezelaar en terpentine.
De gebruikte kleuren zijn:
huid: 132,189,131
Jurk, bloemen, vlinders: 194
haar: 182,180,179
blad: 172

De vleugels heb ik helemaal bewerkt met stickels.
Verder op de kaart nog kant, bloemen, strikje, dutch doobadoo vlindertjes en een parelrand.
Nog even wat detailfoto's
de bloementoef met daaronder de stans van Memorybox (chloe stem die)
de vlinders van Dutch Doobadoo
de parels op het lijfje van de vlinder
het mooie kant met daarover heen de rand van het designpapier

Ik was zelf eigenlijk wel tevreden met het resultaat.

Ik stuur deze kaart in voor

Ik vond het een prachtige digi en sketch om mee te werken. Misschien heb ik jullie kunnen inspireren om ook met deze challenge mee te doen. Er zijn prachtige prijzen te winnen.


26 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden Aartje !
    Leuke digi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. I love the colors you´ve used. Thanks for joining us at the challenge of Inky Chicks. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aartje,
    Altijd leuk als je gast designer mag zijn! Je kaart is prachtig! Ik zag dat je graag meedoet bij scr@p- cards challenge.
    Kan je aangeven welke rij of rijen hiervoor gebruikt heb van de bingo kaart?
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Aartje en door de detailfoto's heb ik nog meer zitten genieten. Het elfje heb je prachtig ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet aan de kleurenchallenge van De Egel. Dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Aartje met vele details, paars is een kleur waar ik wel van hou.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a beautiful card, I adore the image and your design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Aarjte, I'm back again for another DT. I just adore your card and the papers and lace fit perfectly with the gorgeous image. Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Aartje. De kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar mag je zeker tevreden over zijn Aartje, wat een schattige kaart heb je gemaakt en de digi is beeldig ingekleurd met dat éne potlood en de stickles op het vleugeltje! Dank voor je deelname aan onze Scr@pcards-bingo-challenge!

    XxIrene (SCC-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terecht dat je tevreden bent. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is dit kaartje geworden Aartje ...je heb de sketch prachtig uitgewerkt en ook hele leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaart Aartje!
    Leuke digi en ook weer zo mooi ingekleurd...ook leuke kleurencombi voor je kaart gebruikt...Toppie!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amazing, awesome card, I love your colours and design. Beautiful. Thanks for sharing with us at MTTC. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Aartje. Leuk om gd te mogen zijn. De schets is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello… Thanks for joining our ‘Glitter’ challenge with your lovely sparkly card…we would love to see you join us again. Good luck!
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card :) Thanks for joining us at Crafty Friends Challenge Blog, good luck in the draw and hope to see you again soon :)

    DT Tanya xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze 'KLEUREN' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi hoe jouw kaartje is geworden als GD. Leuk dat je me volgt. Ik ga jou ook volgen hoor! Hopelijk lukt het je snel om op de reguliere manier mijn blog te vlogen
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, eine tolle Karte. Ich mag Sketche und habe mich von deiner Karte "anstecken" lassen.
    Danke für deine Teilnahme bei Friendship - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful use of die cuts! I also like the monochrome look.
    Thank you for joining Cuttlebug Mania this time!
    Swissie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooi kaartje voor de AnMa Creatief Challenge...bedankt voor het meedoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment