Volgers

zaterdag 18 mei 2013

Gastdesigner NKU


Hallo allemaal,

Onlangs werd ik uitgekozen door het NKU als gastdesigner. Vandaag is de nieuwe challenge online gekomen. Een sketch deze keer. Ik vond het geen makkelijke sketch en heb vele ideeen weer opzij gezet. Uiteindelijk ben ik met 3d aan de slag gegaan en heb er een vrolijke cupcake verjaardagskaart van gemaakt.



De basis is witte cardstock. Hierop papier van Papermania. Daarop dus de 3d afbeelding van Hot diggity dog van Do Crafts. Op dit vel staan allerlei leuke 3d afbeeldingen van dieren in grappige situaties. Hier dus een ballerina muis op een cupcake.
De tekst is met de computer gemaakt.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/2013/05/challenge-mei.html
http://sendasmile4kidschallenge.blogspot.com/2013/05/pastel-colors-4-kids-challenge.html
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2013/05/scrap-cards-challenge-47.html
http://onestopcraftchallenge.blogspot.nl/
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/2013/05/challenge-56-en-dt-call.html
http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/2013/05/fortnightly-challenge-no-61-and-dt-call.html


Met de kaart waarbij ik gastdesigner werd bij NKU won ik ook nog bij
En kwam ik in de top 5 bij Crafty Cardmakers



Ik wens iedereen een fijn lang weekend.

Groeten, Aartje

19 opmerkingen:

  1. Wow wat ben je in de prijzen gevallen met je kaart Aartje, super leuk en ook deze GD-kaart is na veel gepieker toch weer heel leuk geworden!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossie aartje wat een mazzelbips ben je met al die gewonnen prijzen maar zo naar deze leuke-mooie en grappige kaart te kijken kan ik dat heel goed begrijpen want dit is een schatje!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Aartje...wat een lief plaatje!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aartje,
    wat een bof zeg! Zoveel met 1 kaartje! Het is dan ook een plaatje! Je voorbeeldkaart voor NKU als gastdesigner is ook super!! Zo leuk die afbeelding en de cupcakes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo bofkontje Aartje met 1 kaartje zoveel prijzen winnen, top zeg. Ik vind je kaartje een plaatje geworden, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute, very pretty card
    Hugs julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt er een vrolijke en super leuke kaart van gemaakt Aartje.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Aartje!! Grappig met het muisje ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel vrolijk en "lekker" kaartje weer, leuk dat je in de prijzen viel, toch een waardering, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw,wat een schitterende kaart is dit geworden vind hem helemaal geweldig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aartje, een kaart met Angelina Ballerina, mijn dochter zou hem helemaal geweldig vinden. Heel mooie kaart hoor en een keertje met 3 d werken vind ik soms ook heel leuk!
    Groetjes Mirande.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is nog eens leuk. Wat een eer!!! Leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart zeg en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuk kaartje Aartje,bedankt dat je met CCT meedoet deze week!!
    Succes!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een gezellig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenges.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is beautiful!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een schitterende kaart. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment