Volgers

dinsdag 3 maart 2015

Babykaart (challenge Craftliners maart)

Hallo allemaal,

Deze week is op ons Craftliners blog weer de nieuwe challenge van start gegaan. Deze keer is de opdracht: Maak een babykaart.

Dit was mijn voorbeeldkaart voor deze challenge.

De basis is wit cardstock en daarop het papier van Carta Bella "Baby Mine Girl".  Hierop de leuke olifantjes van My Favorite Things Beautyfull Baby. Dit is een leuke stempelset met een daarbij horende stans. Ik heb de olifantjes gestempeld met grijze inkt en daarna de oren nog een keer gestempeld met roze inkt. Deze oren heb ik aan een randje vastgezet zodat de oren nog kunnen "flapperen".

De tekststempel komt ook uit de set van My Favorite Things.
De kaart is afgemaakt met een brede strook kant, een set bloemen waarbij ik met chenilledraad een hart heb gevormd. Onderin vind je weer die leuke stans van Taylored Expression (skinny mini border)
Bovenin de linkerhoek heb ik nog een subtiele stans van My Favorite Things verwerkt tezamen met een hartje.

Doen jullie deze maand ook mee met deze challenge. De prijs is deze keer de paperpad waarmee ik deze kaart gemaakt heb.

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:

14 opmerkingen:

  1. een hele mooie lieve kaart Aartje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje Aartje en die flapperoren zijn wel heeeeeeeeeeel leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!!! Heb een aantal creaties bij je gemist...je stond ineens niet meer in mijn lijst...raar, maar hier ben ik weer!!!
    En wat wordt er een gave candy weggegeven bij craftliners, nu maar duimen...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief felicitatiekaartje Aartje, heel mooi gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief babykaartje! Heel leuk die olifantjes met die oren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve babykaart! Ik zie dat je leuke MFT-spulletjes hebt gebruikt, één van mijn favoriete merken. En wat leuk dat de olifanten echte flaporen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig babykaartje heb je gemaakt Aartje, mooi papier heb je gebruikt en de olifantjes met de flapperende oren zijn super,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi aartje
    Wat een lieve mooie strakke kaart en die olifantjes heel vertederend
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!! MFT heeft ontzettend gaaf spul, ben geloof ik wel een fan van hen, ha, ha. Sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest, maar heb een operatie ondergaan en was druk met de voorbereidingen voor de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.
    Misschien zien we je samen met je zus Joke daar nog?
    succes ook met het weggeven de Mega Candy!!! Too Sweet! :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is erg schattig en niet zo vol, daar hou ik dan weer meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superlief en zeker niet te vol, dit lieve kaartje! Ja, die olifantjes zijn inderdaad erg leuk voor babykaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig babykaartje Aartje...zo leuk met die olifantjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Aartje,
    Adorabe babygirlcard; the elephants are so cute! Thanks for joining LLC for our photo inspiration challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment