Volgers

zondag 8 maart 2015

Beertje met ballonnen

Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooi weer. In mijn hobbykamertje scheen lekker het zonnetje naar binnen en het was heerlijk zo.

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien. Een goede opletter zal zien dat ik hetzelfde papierblokje gebruikt heb als uit de vorige post. Maar in dit geval is het resultaat heel anders.

Ik heb deze super schattige stempel van Scrapberry's gekleurd met Faber Castell Pitt Artist oftewel  Pitt stiften. Ik hoor je denken: huh die ken ik nog niet.
Je kunt met deze Pitt stiften op verschillend manieren kleuren. Ze lossen op in water dus ik heb gekozen voor de manier met een waterpenseeltje. In deze post op het Craftlinersblog legt Wenda jullie uit wat je er nog meer mee kunt doen. Ik moet nog wel wat oefenen, maar het is erg leuk om te doen.
Over het inkleuren van mijn ballonnen was ik niet helemaal tevreden en die ik heb ik dus gepaperpieced. Ik heb op een stukje papier uit de paperpad de ballonnen nog een keer gestempeld en deze uitgeknipt en opgeplakt. De gestreepte ballonnen heb ik wat verhoogd opgeplakt zodat ze echt voor de gestipte ballonnen vallen.

Verder heb ik niet heel veel aan de kaart toegevoegd omdat ik vind dat deze stempel de aandacht verdiend. Alleen 2 plakpareltjes, een kanten strik en een tekststempeltje. De sketch die ik gebruikt heb is van Cheerfull sketches.

Gebruikte materialen:
Stempel: Scrapberry's My little bear with toy balloons
Kleuren: Faber Castell Pitt artist pen (beer 180, bloem 223, blaadje 174)
Papier: Carta Bella Baby mine
Kant en tekststempel Marianne Design

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:



P.S. Hadden jullie al gezien dat we bij Craftlines een mega gave candy hebben omdat het blog een jaar bestaat? Klik HIER en je komt op het blog terecht. 


30 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Aartje.
    Heel lief.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sweetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Het beertje heb je mooi gekleurd en paperpiecen is inderdaad een perfecte oplossing voor als het kleuren even wat minder gaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg uit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig Aartje, leuk ingekleurd en paperpiecen geeft altijd een heel leuk effect........vergeet te vaak om dat te doen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Aartje!! Je bent écht handig met de Pittstiften!!
    Lekker zoet kaartje....
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje Aartje,
    leuke digi, leuke ballonnen met het paperpiecing, strikje en mooi papier..mooi gemaakt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. such a pretty card and a lovely image - thanks for joining in with the Ribbon Girl 'Everything Goes with an Image' challenge, best of luck, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt schattig zus. Een super leuk stempeltje is dit en die ballonnen zijn enig zo. Lief kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A really cute image and I love those papers. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje, Aartje en wat zijn die gepaperpiecete (wat een gek woord) ballonnen leuk!...dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Aartje. Je ballonnen zijn erg leuk gedaan. Een blikvanger, net zo als het beertje. Vrolijke kleuren trouwens. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is weer heel mooi Aartje....super lief met het beerje dat aan die leuke ballonnetjes zweeft...

    http://craftliners.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lieffie! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Wat een mooie vrolijke kaart,
    en ook te gek papier ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart en mooi ingekleurd.
    dank je wel voor het langskomen op mijn blog.
    ik heb nog downloads over, wifi staat aan voor de jeugd....ben benieuwd hoe lang ik nog internet heb. kom ik even langs. morgen weer nieuwe downloads.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje Aartje. Leuk zoals je het met de ballonnen opgelst hebt. Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Enig kaartje Aartje, ziet er mooi uit

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A beary sweet card =) Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful !!! Thanks for joining us at Inky Impressions!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Aartje,
    wat een enig kaartje. En wat goed dat je nu ook nog met andere stiften kunt kleuren! Het ziet er heel mooi uit.
    En je het gelijk, zo'n kaart met een leuke afbeelding en mooi DP heeft niet veel meer nodig. Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    Groetjes,
    gerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very sweet card. Thanks for joining 613 Avenue Create. PennyRae DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is a gorgeous card! I really love that Image! Thank you for sharing at ABC Challenge! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig leuke kaart Aartje!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig kaartje zeg! Dank je wel dat je weer gezellig meedoet met onze challenge op Cheerful sketches Aartje!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijk kaartje! Mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment